Krótkie filmy – bardzo skuteczny sposób promocji placówek medycznych

Opublikowano: 11 listopada 2015 - 18:33 Autor: Medyczne Grono

Krótkie filmy reklamowe są bardzo skutecznym i prostym sposobem promocji przede wszystkim firm i instytucji. Może on także dotyczyć osób – zwłaszcza polityków w okresie kampanii wyborczych. Film promocyjny trwa średnio od 3 do 5 minut.

film-3

warto zdecydować się na zaproszenie profesjonalnej ekipy filmowej do realizacji promocyjnego filmu?

Oto główne powody:

  • Film jest jedną z najskuteczniejszych i najatrakcyjniejszych form oddziaływania na opinię publiczną
  • Daje możliwość pokazania najlepszych stron instytucji
  • Może być wykorzystywany podczas konferencji, targów, spotkań, firmowych eventów
  • Krótki czas realizacji filmu
  • Atrakcyjna cena w stosunku do osiąganego efektu marketingowego

Liczne efekty specjalne jakie proponujemy (m.in. ujęcia z „lotu ptaka”, efekt slow motion, efekt poklatkowy i wiele innych) znacznie podnoszą atrakcyjność naszych filmów. Zachęcamy do wykorzystania możliwości, jakie dają krótkie filmy reklamowe.

Nasza składa się z reżysera, scenarzysty, operatora kamery oraz asystenta filmowego. Produkcja jest w pełni profesjonalna, wyjątkowo atrakcyjna i przede wszystkim skuteczna wizerunkowo.

Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 100 krótkich produkcji filmowych. Każdą produkcję poprzedzamy wywiadem, wizją lokalną filmowanego miejsca oraz przygotowaniem szczegółowej dokumentacji filmowej.

Każdy z filmów może być promowany w mediach, co spowoduje, że zasięg odbiorców, do których dotrze – będzie bardzo szeroki.

Więcej na ten temat – na stronie: FILMY PROMOCYJNE

O autorze

portal branży medycznej. Najlepsze szpitale, kliniki, oddziały i przychodnie medyczne. Sprawdzeni specjaliści. Chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy: WSPÓŁPRACA

1 Komentarz do tej pory.

  1. Piotr 16 grudnia 2015 o 12:17 - Odpowiedz

    Dziś wręcz niezbędne. Jeśli podmiot chce się liczyć na rynku musi mieć takie prezentacje, które pokazują ofertę. Potwierdzam bardzo dużą skuteczność tego rodzaju działań.

Komentuj